nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

NHL-kväll 30/3-2013

Kategori:Allmänt

 
Fyra matcher har jag gått igenom och jag har hittat lite spel. Det gäller att ta det lugnt nu när man satt 16/19 senaste, så man inte spelar för mycket. Förresten så skippar jag All-in singel ikväll och kör på det inatt istället. Här är mina tankar om kvällens matcher: 
 
Philadelphia Flyers - Boston Bruins:
 
Boston brukar trivas borta emot Flyers så ML Boston 1,67 testas. Så länge Rask står!

Pittsburgh Penguins - NY Islanders:

Pittsburgh bjöd på hockeygodis senast emot Winnipeg och det såg riktigt bra ut. Malkin tillbaka bland annat. Målen lär ösa in, då Islanders inte är kända för bra försvar. Testar inte ML Pittsburgh pga 1,40? ett skämt i mitt tycke. Jag testar Pittsburgh Ö3,5 istället 2,05 på liten insats.

Colorado Avalanche - Nashville Predators:

Två lag där målvakterna inte är i en bra form och målen lär därefter också komma. Ö5,5 2,15 testas. Samt Nashville Ö2,5 1,94.

Winnipeg Jets - Carolina Hurricanes: Skippar spel här, kommentera om ni undrar kring mina tankar
 
 
Intressanta spel:

Boston ML 1,67 (Inväntar Rask)
Nashville Ö2,5 1,94
Colorado-Nashville Ö5,5 2,05
Pittsburgh Ö3,5 2,05 (Obs liten insats!)
 
Lycka till ikväll!!
 


 
Jag kommer med inlägg senare om nattens matcher:
 
Buffalo Sabres - Washington Capitals
Montreal Canadiens - NY Rangers
Ottawa Senators - Toronto Maple Leafs
Florida Phanters - New Jersey Devils
Minnesota Wild - Los Angeles Kings
Edmonton Oilers - Vancouver Canucks
San José Sharks - Phoenix Coyotes
Några intressanta tankar?

Kommentarer

  • Roger säger:

    Ser bra ut. Körde själv -1.5 på både boston & pittsburgh i en mindre dubbel.

    Svar: Lycka till! :)
    nhlbetting.blogg.se

    2013-03-30 | 15:10:53

Kommentera inlägget här: