nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

NHL-natt 1/4 2013

Kategori:Allmänt

 
Mars månad är över snart och månaden gick förövrigt väldigt bra. Slutar sämre verkar det som om den gör dock. Detroit ligger under 6-0 i dagsläget... Hela laget är pinsamma och kolla 3-0 målet för Chicago:
 
Haha ska det där föreställa ett skämt eller?
 
Nää fy för Detroit. Detroit är nog det lag som är värst att tippa på denna säsong, då deras form svänger så mycket hela tiden. Detroit, Flyers och Washington är äckliga lag att tippa på denna säsong tycker jag.
 
 
Nu hoppas jag att april månad börjar riktigt bra och att månaden bjuder på mycket vinster! Fyra matcher inatt och det är fortfarande helg, så kommer hålla nere på insatserna. Här är hur jag tänker om nattens spel:
 
Columbus Blue Jackets - Anaheim Ducks:
 
Anaheim kom igång senast och bröt äntligen sin förlustsvit. Tror nu att laget är suget på att hitta tillbaka till formen och Ducks ML 1,72 blir nattens All-in singel. Testar även U5,5 1,72, då det är bra målvakter i båda lagen.
 
Dallas Stars - Los Angeles Kings:
 
Dallas haft ganska enkelt för Kings detta år. Tror därför på Dallas vinst. Kör istället Ö2,5 1,98 Dallas istället för ML, då jag tror det krävs minst tre mål för att vinna.
 
Philadelphia Flyers - Washington Capitals:
 
Hmm, känns väldigt 50/50 detta. Dessa två lag är, som jag nämnde tidigare i inlägget, bland de värsta lag i NHL att tippa på. Lagen svänger så mycket och man vet aldrig var man har dom. Flyers hemmastarka dock. Tror på mycket mål med. Kör Ö2,5 Flyers 1,60 och Ö5,5 1,78.
 
Buffalo Sabres - Boston Bruins:
 
Vill spela Boston men tycker laget sviker mig hela tiden. Vet inte om jag vågar. Kör nog U5,5 1,66 istället.
 
 
Intressanta spel:
 
Ducks ML 1,72
Jackets-Ducks Ö5,5 1,72
Dallas Ö2,5 1,98
Flyers Ö2,5 1,60
Flyers-Capitals Ö5,5 1,78
Buffalo-Boston U5,5 1,66
 
Nattens All-in singel: Ducks ML
 
 
Nu är det dags för Ducks att hitta tillbaka till vinnarformen och inte direkt få en förlust igen. Gooo Ducks!!
 
Sista matcherna för denna helgen. Tack och lov. Som sagt, håller nere insatserna idag så ni vet det. Hörs imorgon och lycka till!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: