nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

NHL-natt 14/3-2013

Kategori:Allmänt

Det är dags att titta igenom nattens tre matcher. Hade en tung natt igår och hoppas att det vänder direkt. Känner mig dock lite osäker på nattens tre matcher, dom är svåra. Det är alltid skönt med enbart tre matcher, då ökar chanserna att man inte lägger för mycket spel och spelar bort mycket pengar på en och samma natt..

 

Montreal Canadiens - Ottawa Senators:

Här ser jag en match som Montreal ska vinna. Hade gärna kört Montreal ML, men oddset ligger enbart på 1,55. Det är inte värt i mitt tycke. Vill du spela ML så lägg in den i en dubbel. Vill man spela på något annat i matchen så kan man testa Ö/U spelet. Det är två bra målvakter, Price vs Lehner som startar. U5,5 ligger på enbart 1,54 men U4,5 är mer intressant till oddset 2,10 (om man vågar köra det.) Båda lagen har haft ganska målrika matcher på sistone så jag skippar nog även U4,5. Eftersom jag tror att Montreal vinner så tycker jag det kan vara värt att testa Ö2,5 mål på Montreal. Oddset är helt ok på 1,75.

 

New Jersey Devils - Philadelphia Flyers:

Okej, såhär är det. Flyers har vanligtvis väldigt svårt för lag som är starka och spelar med ett defensivt tänk. Exempelvis lag som Devils och framförallt Boston. Så i normala omständigheter ska Flyers få det väldigt tufft här. Flyers är även väldigt bortasvaga denna säsong med en statistik på 4-10-0, medans Devils är helt ok hemma. Dock har Devils form på sistone varit väldigt dålig och det får mig att tvivla. Känner dock en feeling på Devils inatt och ML ligger på fina 1,88. ML Devils kommer att köras. Tror även på mycket mål här, vi har två målvakter som inte har en imponerande form och rinner det bara iväg i början så kan det bli mycket mål. Ö5,5 ligger på finfina 2,00 i odds.

 

Calgary Flames - Detroit Red Wings:

Två lag med dålig form och det är en 50/50 match. Fördel Calgary då Gustavsson startar i mål för Detroit. Howard har räddad Detroit ett antal gånger denna säsong nämligen. Calgary har tre raka förluster och då ska man aldrig se Detroit som självklara segrare. I NHL svänger det fort med både win/loss streaks och dom brukar inte bli alltför långa. Båda har oddset 1,9 på ML. Har du en bra feeling på något lag så kör ML det laget, annars skippa tycker jag. Jag skippar spel här helt.

 

Intressanta spel:


Devils ML - 1,88 (Flyers ligger på 1,9, jag förstår er om ni kör det med tanke på Devils dåliga form. Men jag tror och hoppas att Devils defensiv kommer att störa Flyers)
Devils-Flyers Ö5,5 - 2,00 (Kommer gå in sålänge Hedberg och Bryzgalov fortsätter i samma stil, men lite 50/50 på denna)
Montreal Ö2,5 mål - 1,75
Montreal-OttawaU4,5 - 2,10 (Obs liten insats...)

Nattens All-in singel: Devils ML

Svik mig inte inatt Hedberg! Go Devils!!

 

Lycka till.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: