nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

NHL-natt 15/3-2013

Kategori:Allmänt

Okej en hel del matcher inatt. Vanligtvis gillar jag inte mycket matcher. Brukar sluta med för mycket lagda spel. försök att inte lägga för mycket spel. Obs: Skriver bara om matcherna som jag anser är intressanta. Om det är någon match som jag inte skriver om som ni undrar mina åsikter kring så skriv bara i kommentarsfältet så svarar jag vad jag tror där.
 
Boston Bruins - Florida Phanters:
 
Boston stora favoriter. Men att spela ML 1,36 finns inte på kartan. I så fall är det mer värt att hoppas på skrällen Florida ML 3,15. Men jag tror absolut att Boston vinner så jag avstår spel här. Vill varna många att inte gå all-in på Boston bara för oddset är så lågt, Florida kan fortfarande överraska. Vill du verkligen spela här så testa handicap Boston -1,5, till oddset 2,10. Jag gillar vanligtvis inte att strunta i ML, men kan vara värt i en sådan här match.
 
Carolina Hurricanes - Washington Capitals: Skippar, fråga i kommentarsfält om du undrar om matchen
 
Columbus Blue Jackets - Chicago Blackhawks:
 
Tror på Hawks här. Det är dock inte värt att riskera pengar till oddset 1,52 på ML Hawks, med tanke på sista tidens form. Två heta målvakter på plan men man ska veta att nära Columbus och Chicago möter varandra brukar det bli en del mål. Ö 5,5 till oddset 2,10 kan vara värt ett försök!
 
Toronto Maple Leaft - Pittsburgh Penguins:
 
Oddset ML Pittsburgh på 1,68 är helt ok. Dock så har Penguins 6 raka vinster, vilket jag inte alls gillar. Förlusten kan komma närsomhelst och Toronto har inte haft svårt för Penguins denna säsong. Tror på mycket mål här. Lägg antingen Ö2,5 Penguins (1,50) eller Ö2,5 Toronto (1,68) beroende på vilket jag du tror vinner.
 
Tampa Bay Lightning - NY Islanders: Skippar, fråga i kommentarsfält om du undrar om matchen
 
Minnesota Wild - Colorado Avalanche:
 
ML Wild, 1,66 nattens första All-in singel. Wild spelade extremt bra hemma emot Ducks senast och det var Ducks Hiller som räddade dom. Jag har svårt att se att Wild ska förlora två raka hemmamatcher. Framförallt emot ett väldigt dåligt bortalag, Colorado...
 
St. Louis Blues - Phoenix Coyotes:
 
U5,5 (1,60) tror jag på väldigt mycket. Lägg in i en dubbel om du tycker oddset är lågt.
 
Winnipeg Jets - NY Rangers: Skippar, fråga i kommentarsfältet om du undrar om matchen
 
Dallas Stars - Anaheim Ducks:
 
Tror på Dallas här. Finfina odds på ML också. Men tippade emot Anaheim senast, och kommer inte våga göra det igen. Men som sagt, tror på Dallas, så kör det om ni har bra feeling.
 
Vancouver Canucks - Nashville Predators:
 
Nattens andra All-in singel. ML Vancouver 1,60 är lite lågt men tror väldigt mycket på Vancouver inatt. Motivering: Nashville bortasvaga och Vancouver vann senast och har nu chansen att bygga vidare på vinsten med hemmastöd.
 
San José Sharks - Los Angeles Kings: Skippar, fråga i kommentarsfältet om du undrar om matchen
 
 
Intressanta spel:
 
 
Dallas ML 1,84
Wild ML 1,66
Canucks ML 1,60
Columbus - Chicago Ö5,5 (2,10) 
Blues - Coyotes U5,5 (1,60). Väldigt lågt odds, testa i en dubbel med Ö5,5 Chicago matchen eller skippa.
Nattens två All-in singlar: Wild ML och Canucks ML
 
 
Hoppas att Wild är mer effektiva inatt
 
Lycka till!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: