nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

NHL-natt 16/3-2013

Kategori:Allmänt

Tre nya matcher inatt att gå igenom. Förövrigt ganska svåra matcher tycker jag. Men jag har hittat lite intressanta tips.
 
Philadelphia Flyers - New Jersey Devils:
 
Senast körde jag Devils ML som nattens All-in singel. Inatt tror jag Flyers vinner, men jag skippar All-in singel på dom, då jag inte känner mig helt övertygad. Detta är lite av en måste-match för Flyers ifall dom vill till play-off. Så det lär vara ett riktigt taggat Flyers som går ut och med hemmafansen på sin sida tror jag på Flyers-vinst. Flyers har visat sig starka denna säsong på hemmaplan, och nu gäller det att visa sig starka när det väl gäller också.. Finfina odds på Ö5,5 (1,95). Man ska dock komma ihåg att det gäller att Flyers spelar mer med defensivt tänk idag för att inte åka på Devils kontringar så kan bli en målsnål match pga detta.
 
Calgary Flames - Nashville Predators:
 
Detta är helt 50/50 i mitt tycke. Haft en jämn historia med mycket vinster var. Om jag var tvungen att spela hade jag nog kört Flames här, med tanke på hemmaplan och Nashville är bortasvaga... Dock inte värt oddset på Flames med tanke på 50/50.
 
Edmonton Oilers - Detroit Red Wings:
 
Här hittar jag nattens All-in singel, Detroit ML 1,85. Jag vet, Detroit är bortasvaga. Men ser man till historien har Detroit väldigt enkelt för Oilers. Oilers med två raka vinster, streaken brukar inte bli mycket längre för bottenlag. Samt ser jag ett desperat Detroit som bara måste vinna. Detroit är samt under play-off i dagsläget och har tre raka förluster. Det måste vända nu och Howard tillbaka i mål, dags för Howard att glänsa.
 
 
Intressanta spel:
 
Flyers ML 1,65
Detroit ML 1,85
Flyers-Devils Ö5,5 1,95 (Obs (50/50)
Edmonton-Detroit Ö5,5 2,12 (Obs 50/50)
Nattens All-in singel: Detroit ML
 
 
Jag vill se ett bortasvagt Detroit ge allt inatt, annars blir jag besviken
 
Lycka till!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: