nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

NHL-natt 17/3-2013

Kategori:Allmänt

Kommer skriva ett kort inlägg om nattens matcher då jag ska iväg snart och inte hinner göra det innan klockan 12.
 
Columbus Blue Jackets - Phoenix Coyotes:
 
U5,5 1,60 känns värt
 
New Jersey Devils - Montreal Canadiens: Skippar spel, kommenta om ni undrar om matchen nedan
 
Tampa Bay Lightning - Carolina Hurricanes:
 
Ö5,5 1,72 spelas
 
Toronto Maple Leafs - Winnipeg Jets:
 
Toronto ML 1,70 nattens All-in singel. Hinner inte motivation men tror på dom mycket.
 
Florida Phanters - NY Islanders:
 
Florida ML 1,96 värt. Känns som Florida måste få en vinst snart, och varför inte emot Islander?
 
Dallas Stars - Chicago Blackhawks:
 
U5,5 1,70
 
St. Louis Blues - Anaheim Ducks:
 
Skippar spel, hade kört Blues men vågar inte gå emot Ducks fina form med två glödheta målvakter. U5,5 1,75 kan funka
 
Vancouver Canucks - Detroit Red Wings: Skippar spel, kommentera om ni undrar om matchen nedan
 
Los Angeles Kings - San José Sharks:
 
Kings nattens andra All-in singel.
 
 
Intressanta spel:
 
Toronto ML 1,70
Kings ML 1,65
Blues-Ducks U5,5 1,75
Florida ML
Dallas-Hawks U5,5 1,70
Tampa-Canes Ö5,5 1,72
Jackets-Coyotes U5,5 1,72
 
Nattens All-in singel: Toronto ML och Kings ML
 
Dags att komma in på vinnar-spåret igen Toronto, och varför inte på hemmaplan?
 
Lycka till och akta så ni inte spelar för mycket spel, välj ut 1-4 spel istället för alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: