nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

NHL-natt 18/3-2013

Kategori:Allmänt

 
Sens spelar nu och leder 2-0 efter två perioder. Snälla Sens håll i det!
 
Två matcher inatt. Två svåra matcher enligt mig. Här är mina tankar.
 
Washington Capitals - Buffalo Sabres:
 
Hade gärna kört Capitals här. Men lagt på dom förut och dom har svikit mig två gånger denna säsong. Capitals är tyvärr sjukt ojämna i år och det går aldrig riktigt att lita på dom. Har du bra feeling så kör Capitals ML 1,68. Själv testar jag Ö2,5 Caps 1,75.
 
Edmonton Oilers - Nashville Predators:
 
Nashville ML 2,04 intressant. Nashville inte jätte starka borta, jag vet. Men tror på Nashville här. Tror att deras defensiva spel kan störa Oilers tillräckligt mycket för en vinst. Oilers har svårt för tighta lag som Detroit, Sharks Kings, Phoenix osv denna säsong, som inte ger så mycket yta. När Edmonton spelar emot lag som Colorado osv som spelar ett mer öppet spel så rullar det på bra för dom och målen rullar in. Därför tror jag Nashville tar det här inatt. Hade gärna kört U5,5 men tycker inte oddset 1,54 är värt spel. Spelar hellre ML Nashville då.
 
 
 
Intressanta spel:
 
Ö2,5 Capitals 1,75
Nashville ML 2,04

Nattens All-in singel: Skippar inatt. Kommer att spela de två spelen jag la upp som intressanta spel men inte till jätte stor summa. Kommer med All-in singel imorgon istället då jag redan har Ottawa, samt att jag har riktigt bra feeling på vissa av morgondagens matcher.
 
Lycka till inatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: