nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

NHL-natt 19/3-2013

Kategori:Allmänt

 
Ny viktig natt med rätt mycket matcher. Har hittat en hel del spel jag har bra feeling på.
 
NY Rangers - Carolina Hurricanes: Skippar spel här, skriv i kommentarsfältet om du undrar mina tankar
 
Tampa Bay Lightning - Philadelphia Flyers:
 
Jag gillar att Tampa är underdogs. ML 2,02 högt och man ska veta att Flyers har dåligt bortaspel. Inte tillräckligt övertygad för att köra Tampa som nattens All-in singel dock, men ML Tampa på mindre peng spelas. Gillar även Ö5,5 1,72.
 
Dallas Stars - Calgary Flames:
 
Tror på Dallas här. I dagsläget har inte Dallas ML kommit upp på Unibet men uppdaterar här senare angående matchen när ML kommit upp. Är ML bra så kan Dallas bli nattens andra All-in singel.
 
Colorado Avalanche - Chicago Blackhaws:
 
Colorado blandar och ger. Har hög högsa-nivå men extremt låg lägsta-nivå. Man har slagit Chicago hemma förut denna säsong och jag gillar att oddset ligger på 2,4. Men något jag gillar ännu mer är Ö5,5 ligger på 2,02! Colorado Ö2,5 2,12 också intressant.
 
Anaheim Ducks- San José Sharks:
 
Fasth startar och om bara han och Anaheim spelar som dom brukar på hemmaplan så vinner dom denna matchen. Nattens All-in singel blir Anaheim ML 1,64. U5,5 1,62 helt ok att lägga in i någon dubbel också.
 
Vancouver Canucks - Minnesota Wild:
 
Vancouver behöver vinst och jag tror på Vancouver här. Oddset 1,58 dock inte värt så skippar spel.
 
Los Angeles Kings - Phoenix Coyotes:
 
Hemmastarka Kings brukar inte svika på hemmaplan och jag tror på hemmavinst här. Skippar spel pga ML oddset på Kings. Testar Ö2,5 Kings 1,72 istället.
 
 
Intressanta spel:
 
Tampa ML 2,02
Tampa-Flyers Ö5,5 1,72
Dallas ML (inväntar oddset)
Colorado ML 2,4 (Obs liten peng. Kommer ej spela, mer för den som känner för testa ett lag med bra odds och hoppas på skrällen)
Colorado Ö2,5 2,12
Colorado-Chicago Ö5,5 2,02 (kommer inte heller spela denna för att undvika för mycket spel)
Anaheim ML 1,64
Anaheim-Sharks U5,5 1,62
Kings Ö2,5 1,72
 
Nattens All-in singlar: Anaheim ML och Dallas ML (inväntar oddset på Dallas, så inte helt 100 än)
 
 
 
Jag ser gärna Fasth storspela inatt. Goo Ducks!!
 
Lycka till och undvik för mycket spel. Rygga inte allt jag la upp, utan kanske 1-4 av dom!

Kommentarer

  • tj säger:

    Jag ryggar på Ducks och tampa!
    Uppdatera gärna om det blir spel på Dallas eller inte =)

    Svar: Härligt! Hoppas det går bra inatt:) Det blir inte spel på Dallas:)
    nhlbetting.blogg.se

    2013-03-18 | 23:43:27

Kommentera inlägget här: