nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

NHL-natt 20/3-2013

Kategori:Allmänt

 
Nio matcher att gå igenom. Farlig natt, man får så mycket feelings på olika matcher som man vill testa. Gäller att välja rätt matcher. Får hoppas att både jag och ni gör det inatt! Här är mina tankar:
 
Carolina Hurricanes - Florida Phanters:
 
Skippar spel här. Förstår om ni lägger Carolina, men tycker bara oddset på ML var så lågt. Därför jag skippar.
 
Columbus Blue Jackets - Nashville Predators:
 
Skulle gärna lägga Nashville här, oddset 1,95 lockar rejält. Okej, lite fakta kring historien mellan dessa lag: Nashville har 46 vinster av 61 matcher emot Jackets. Senast Jackets vann hemma emot Nashville var den 23/2 2011... Hmm är sugen på att köra Nashville som nattens All-in singel. Grejen är den att Nashville har svikit mig förut denna säsong, deras bortaspel fungerar bara inte. Jackets har även slagit Nashville borta en gång denna säsong. Inväntar tills senare och får se om det blir All-in singel eller ej. Vad tycker ni?
 
New Jersey Devils - NY Rangers:
 
Har ingen feeling på något av lagen, så skippar ML spel här. U5,5 1,50 i någon dubbel lockar.
 
NY Islanders - Ottawa Senators: Skippar spel här, skriv en kommentar om du undrar om mina tankar
 
Winnipeg Jets - Boston Bruins:
 
Boston ML 1,68 lockar. Jag tror på Boston och det blir nattens första All-in singel. Winnipeg har inte övertygad på hemmaplan och Boston brukar ha enkelt för Winnipeg. Jag ser ett taggat Boston som kommer komma ut och ge allt. Enda frågetecknet är Rask? Startar han inte så skippar jag Boston som All-in singel annars blir det Boston. U5,5 1,68 intressant.
 
Montreal Canadiens - Buffalo Sabres: Skippar spel här, skriv en kommentar om du undrar om mina tankar
 
Pittsburgh Penguins - Washington Capitals:
 
Många ser Pittsburgh som självklara vinnare här. Det förstår jag. Men jag gillar inte att oddset endast ligger på 1,42. Det är ett rent skämt. Stor rivalitet mellan lagen och jämn historia baktill. Washington kan mycket väl ta och göra skrällen. Pittsburgh 9 raka vinster, känner sig nöjda omedvetet osv? Förstår dock om du spelar Pittsburgh med tanke på formen. Crosby är igång med. Själv kommer jag dock att spela på Ö5,5 1,72 istället.
 
Vancouver Canucks - St. Louis Blues:
 
Vancouver ML 1,80 lockar och Vancouver kan mycket väl vara nattens andra All-in singel. Det står mellan Vancouver och Nashville. Har ingen riktig förklaring till varför jag tror på Vancouver. Har dock riktigt stark feeling på dom. Vancouver behöver liksom en vinst och efter senaste hemmaförlusten emot Minnesota lär både laget och publiken kräva denna vinst. Vancouver 2 raka förluster, Blues 3 raka vinster. Dags för båda streaksen att brytas kanske? Enda frågetecknen jag har är att Vancouver har spelat mycket på sistone medans Blues är utvilade, samt målvaktsduellen...
 
Los Angeles Kings - Phoenix Coyotes:
 
Kings är riktigt hemmastarka. Tror på Kings inatt. ML 1,55 är lite lågt, men spela på det om ni känner för det. Ö2,5 mål Kings 1,73 inatt igen kanske?
 
 
  
Intressanta spel:
 
Nashville ML 1,95
Devils-Rangers U5,5 1,50
Boston ML 1,68
Winnipeg-Boston U5,5 1,68
Penguins-Capitals Ö5,5 1,72
Vancouver ML 1,80
Kings Ö2,5 1,73
Nattens All-in singlar: Vancouver ML och Boston ML (Sålänge Rask startar)
 
Jag uppdaterar inlägget senare i vad jag kör exakt som All-in singel inatt. Vill invänta målvakter samt fundera lite till nämligen. Hörs senare!

Kommentarer

  • tj säger:

    Många sköna spel du har hittat!
    Hade tänkt lira ML Kings men hörde att det är inte är Quick som vaktar kassen inatt så Kings Ö2,5 @1,73 känns som ett bättre alternativ än ML så den ryggar jag =)

    Svar: Tack!
    Ah. Kör också hellre Ö2,5 Kings då! :)
    nhlbetting.blogg.se

    2013-03-19 | 19:59:48

Kommentera inlägget här: