nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

NHL-natt 21/3-2013

Kategori:Allmänt

 
Ny natt och fem matcher att gå igenom. Skönt med lite mindre matcher. Kan man gå igenom varje match mer och hålla fokus på alla. Har en känsla av att detta kommer bli hemmalagens natt. Här kommer mina tankar:
 
Toronto Maple Leafs - Tampa Bay Lightning:
 
Toronto har haft väldigt mycket motgångar på sistone, vilket fem raka förluster bevisar. Tampa däremot kommer med två raka vinster. Nu ska man komma ihåg att dessa två vinster är hemmavinster, och nu är det dags för bortaspel igen. Jag har en känsla som säger att det måste vända för Toronto nu. Spelade Toronto som All-in singel senast när dom hade hemmamatch emot Winnipeg. Minns hur besviken jag blev den gången när Toronto vände 1-4 till 4-4 för att sedan ändå förlora på straffar...! Snacka om att dom gav mig falska förhoppningar. Det var ett tag sen nu och Toronto är utvilade. ML Toronto 1,74 testas och är ett alternativ till nattens All-in singel om ni inte tror på det andra lag jag valt inatt!
 
Detroit Red Wings - Minnesota Wild:
 
Lite historia: Detroit jobbiga att möta på hemmaplan och Detroit har vunnit 24/34 (!) möten emot Minnesota. Men det är nya tider nu och Minnesota är inte att räkna bort. Hade inte Minnesota imponerat så mycket som dom gjort på sistone hade jag lagt Detroit som All-in singel alla dagar i veckan. Jag har även spelat emot Minnesota en del denna säsong som jag har fått ångra, så vågar inte röra denna matchen som All-in singel helt enkelt. ML Detroit 1,68 fortfarande intressant dock. Framförallt med tanke på hur het Howard är just nu. ML Detroit spelas dock på mindre summa.
 
Colorado Avalanche - Dallas Stars:
 
Colorado är det lag som jag har bäst feeling på inatt. ML Colorado 1,81, hur intressant är inte det? Colorado har fyra raka förluster, varav 3 raka hemmaförluster!! Jag har en känsla att Colorado kommer försöka hitta tillbaka till sitt tidigare fantastiska hemmaspel som de visade upp emot Chicago. Publiken kommer också kräva en vinst. Colorado blir nattens All-in singel. Sviker Colorado mig här igen så kommer jag aldrig mer röra deras matcher förrän dom känns mer stabila..
 
Edmonton Oilers - San José Sharks:
 
Hmm svår match. Kommer inte röra denna matchen. Men skulle jag vara tvungen att lägga skulle jag nog köra på Sharks. Någon borta-vinst måste de väl bli? Haha
 
Anaheim Ducks - Chicago Blackhawks:
 
Prestigemöte och en riktigt höjdarmatch för oss hockeyälskare. Själv tror jag på hemmastarka Anaheim, men man vet aldrig. Chicago tillbaka på vinna-spåret igen och då är dom oförutsägbara. Bra odds på båda lagen i ML, spela på det lag ni har bäst feeling på. Personligen testar jag Anaheim ML 1,90 på liten summa.
 
 
Intressanta spel:
 
Toronto ML 1,74
Detroit ML 1,68
Colorado ML 1,81
Anaheim ML 1,90
Home -0,5 1,91
 
Nattens All-in singel: Colorado ML
 
 
Okej Colorado, jag ger er en sista chans som nattens All-in singel och jag vill se er vinna denna gång.  Dags för laget att visa hjärta och försöka hålla tätt bakåt, samt ge publiken en vinst.
 
Lycka till inatt!! Vill ni inte rygga Colorado som nattens All-in singel så ta bara en av de andra tre hemmalagen jag skrev om, som ni har feeling på!
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    kom igen nu Colorado visa vad ni går för!!!

    Svar: Gooo AVS!!
    nhlbetting.blogg.se

    2013-03-21 | 00:39:32

Kommentera inlägget här: