nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

NHL-natt 22/3-2013

Kategori:Allmänt

 
Gått bra på sistone nu och det gäller att inte få för bra självförtroende sådana här nätter när det är nio matcher. Kommer försöka håller nere på spelen och har hittat en hel del intressanta spel. Här är nattens matcher:
 
Buffalo Sabres - Toronto Maple Leafs: Skippar spel här, kommentera om ni undrar kring mina tankar
 
Carolina Hurricanes - New Jersey Devils:
 
Svår match. Känns lite 50/50. Tror dock på Carolina. ML 1,77 intressant.
 
NY Islanders - Montreal Canadiens:
 
Skippar ML spel här då jag känner att jag inte riktigt vet var jag har lagen just nu. Ö5,5 2,00 väldigt intressant dock!
 
NY Rangers - Florida Phanters:
 
Rangers för låga odds för att vara värt att spela på. Ö2,5 mål Rangers 1,62 mer värt i så fall. Vill du köra skrällen Florida till oddsen 3,00 ML så är det helt ok. 3,00 är riktigt högt för att vara ML. Jag tror på Rangers så jag vågar inte röra det dock. Men om du har bra feeling på Florida så kan det vara värt ett försök.
 
Ottawa Senators - Boston Bruins:
 
Ottawa har haft svårt för Boston senaste åren och senast dom slog Boston hemma var den 8/4 2009 (!). Nya tider nu och Ottawa hemmastarka. Skulle anse att dom är ett av de starkaste hemmalagen i NHL. Dock tveksamt att dom slår Boston som har två raka förluster. Inte ofta Boston har en loss-streak på tre eller mer. Så ML Boston 1,66 intressant. Tror ni på Ottawa så kör dom, ML 2,22 är riktigt bra. U5,5 1,58 värt att testas i en dubbel.
 
Nashville Predators - Calgary Flames:
 
Nashville har det tungt. Vilket en 13e plats och fyra raka bortaförluster bevisar. Det är inte samma Nashville som förra året och mycket går snett till under matcherna. Det är framförallt inte samma defensiva Nashville som tidigare, mycket mer misstag. En bortastatistik på 5-11-2 är pinsamt. Man ska dock veta att nu är det hemmamatch för Nashville och det måste vända någon gång. Så varför inte på hemmaplan, där Nashville har 6-2-4, emot bortasvaga Calgary? Nashville ML 1,66 blir nattens All-in singel. Nashville Ö2,5 1,83 spelas också.
 
Winnipeg Jets - Washington Capitals: Skippar spel här, kommentera om ni undrar kring mina tankar
 
Phoenix Coyotes - Vancouver Canucks:
 
Känns 50/50. Spela på det lag ni har bäst feeling. Bra odds på båda nämligen.
 
Los Angeles Kings - Dallas Stars: Skippar spel här, kommentera om ni undrar kring mina tankar
 
 
Intressanta spel:
 
Carolina ML 1,77
Islanders-Montreal Ö5,5 2,00
Rangers Ö2,5 1,62
Ottawa-Boston U5,5 1,58
Nashville ML 1,66
Nashville Ö2,5 1,83
 
Nattens All-in singel: Nashville ML
 
 
 
Om Nashville hittar tillbaka till ''sitt'' spel så kommer det bli en vinst inatt. Frågan är ifall dom gör det. Jag hoppas det i alla fall. Svik mig inte Nashville.
 
Är de bara jag som har bra feeling på denna natt? Lycka till allihopa nu!
 

Kommentarer

  • Mio säger:

    Vill veta mer om dina tankar kring Kings och Stars!

    Svar: Jag tror på Kings här. Valde att avstå spel pga att Kings har vunnit många raka hemma, alltid lite läskigt då, samt att dallas slagit dom förut på bortaplan. Ö2,5 Kings kan vara ett alternativ om man tvekar på ML:)
    nhlbetting.blogg.se

    2013-03-21 | 19:44:03
  • Mio säger:

    Okej, I see.

    Torontomatchen känns ju annars intressant.

    Ett starkt bortalag som möter ett svagt hemmalag.

    Inga skador i Toronto och vinst senast mot ett ganska start tampa...

    Svar: Jo Toronto är intressanta. Men jag vågar inte röra matchen.
    nhlbetting.blogg.se

    2013-03-21 | 20:29:37
  • Mio säger:

    Sjuk känsla du har ändå!

    Svar: Tack så mycket! :)
    nhlbetting.blogg.se

    2013-03-22 | 08:35:22

Kommentera inlägget här: