nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

NHL-natt 23/3-2013

Kategori:Allmänt

 
Kommer göra ett kort inlägg om matcherna jag lägger idag. Ska nämligen iväg snart och sen ut så kommer inte hinna skriva jätte mycket. Blir därför inte jätte mycket spel heller, för har inte hunnit gå igenom alla  fyra matcherna jätte noga utan mer fokuserat på två stycken. Får ursäkta för detta men imorgon kommer det bli som vanligt igen. Här är nattens matcher:
 
Columbus Blue Jackets - Calgary Flames:
 
50/50 tycker jag. Calgary spelade bra inatt emot Nashville så vågar inte röra matchen. Fördel Columbus med 11 raka matcher med poäng. Även fördel på målvakts-sidan.
 
New York Islanders - Pittsburgh Penguins:
 
Sist lagen möttes så försökte jag på skrällen, Islanders. Blev 6-1 Pittsburgh den gången haha. Så vet inte om jag vågar det idag igen. Pittsburgh 10 raka, alltid lite läskigt när det är så. Men tror på Pittsburgh inatt. ML Pittsburgh 1,64 ok, men inte jätte bra. Ö5,5 intressant på oddset 1,73.
 
Winnipeg Jets - Washington Capitals:
 
Rör inte matchen. Känns 50/50. Revanchsuget Winnipeg kan ge allt för vinst. Samtidigt som Washington brukar ha enkelt för lag som tänker defensivt, som Winnipeg. Så kan gå hur som helst.
 
Anaheim Ducks - Detroit Red Wings:
 
Kör Anaheim som nattens All-in singel. Anaheim ska vinna denna match och gör dom inte det nu när jag kör dom som All-in singel är det bara av ren otur enligt min åsikt. Vet inte om Hiller eller Fasth startar men spelar ingen roll. Det är en fördel Anaheim har, båda målvakterna är sjukt stabila. Detroits målvakt Howard har dock inte spelat bra på sistone... Anaheim starka på hemmaplan och Detroit har inte övertygat denna säsong. 13 raka hemmavinster för Anaheim, dags för den 14e.
 
 
Intressanta spel:
 
Penguins ML 1,64
Islanders-Penguins Ö5,5 1,73
Washington ML 2,22 (om du vågar och har bra feeling, jag kör inte denna)
Anaheim ML 1,60

Nattens All-in singel: Anaheim ML
 
 
Lycka till inatt och så hörs vi imorgon! Rygga inte med för stora summor bara, då jag inte har gått igenom matcherna lika mycket som tidigare dagar.
 

Kommentarer

  • tj säger:

    Håller med dig Anaheim Ducks ska vinna mot Detroit!
    Anaheim ML spelas!

    Svar: Jobbar vi in Anaheim tillsammans då! :)
    nhlbetting.blogg.se

    2013-03-22 | 17:54:08

Kommentera inlägget här: