nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

NHL-natt 24/3-2013

Kategori:Allmänt

 
Okej det är sex matcher inatt att gå igenom. Ska snart ned till stan och kolla Kings-Vancouver så blir inte ett jätte långt inlägg. Har lite svårare att skriva långa inlägg på fredagar och lördagar så ni vet detta. Här är mina tankar:
 
Montreal Canadiens - Buffalo Sabres: Rör inte denna matchen, kommentera om ni undrar kring mina tankar
 
New Jersey Devils - Flordia Phanters:
 
Devils har fått tillbaka sin målvakt Brodeur och genast visade laget ett helt nytt spel. Tror på Devils här. Men att få Devils till favoriter ML 1,47 är ett enda stort skämt i mitt tycke. Nej usch, rör inte det. Ö2,5 Devils 1,67 mer intressant i så fall.
 
Toronto Maple Leafs - Boston Bruins:
 
Sist Toronto slog Boston var den 1/4-11... Och att då få Boston till ML 1,70 tycker jag är riktigt generöst. Trodde det skulle ligga på 1,50-1,60. Funderar på att köra Boston som nattens All-in singel men inväntar tills senare med All-in singeln. Ö5,5 2,22 intressant.
 
Dallas Stars - Colorado Avalanche:
 
Dallas ML 1,68 intressant.
 
Nashville Predators - Columbus Blue Jackets: Rör inte denna matchen, kommentera om ni undrar kring mina tankar
 
Edmonton Oilers - St. Louis Blues:
 
Gillar ML Blues 1,76 skarpt! Det står mellan Blues och Boston om vilket lag som blir nattens All-in singel. Ska fundera på detta ikväll och kommer skriva hur jag gör senare.
 
 
Intressanta spel:
 
Devils Ö2,5 1,67
Boston ML 1,70
Leafs-Boston Ö5,5 2,22
Dallas ML 1,68
Blues ML 1,76

Nattens All-in singel: Blues eller Boston, ska fundera på det och skriver inlägg senare om hur jag gör.
 
Hörs och lycka till!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: