nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

NHL-natt 25/3-2013

Kategori:Allmänt

 
Dags att komma tillbaka till vinnarspåret igen. Tycker nattens matcher är ganska svåra om jag ska vara helt ärlig. Så får se hur detta går. Rygga inte med för mycket bara med tanke på hur natten senast gick. Kommer inte lägga jätte mycket spel inatt då jag inte hittar så mycket spel jag får bra feeling på... Här är hur jag tänker om nattens matcher:
 
NY Islanders - Florida Phanters: (startar 22:05)
 
Tror på Islanders. Men seriöst, ML 1,46? vilket SKÄMT! Helt sjukt att Islanders är så stora favoriter i detta möte. Stört mig på detta oddset hela dagen, haha. Att få Florida underdogs 2,7 är riktigt intressant och fina odds. Men spelar dock inte på Florida då jag tror på Islanders. Ö5,5 1,90 intressant.
 
NY Rangers - Washington Capitals:
 
Rangers ML 1,64 är helt ok. Kommer dock inte spela det, då jag inte riktigt har någon feeling på matchen och tycker det känns 50/50 med tanke på Caps fina form. Däremot U5,5 1,58 kan spelas i en dubbel eller något!
 
Pittsburgh Penguins - Philadelphia Flyers:
 
Nattens bästa match tror jag detta kommer att bli. Penguins ML för lågt för att vara värt. Flyers ML 2,65 riktigt intressant. Med tanke på Penguins 11 raka vinster känns det som att detta kan sluta hur som helst. Man ska även veta att när dessa lag möts så kan det sluta hursomhelst. Så varför inte att Flyers bryter Penguins fina vinststreak? Ö5,5 1,63 hade jag kunnat tänka mig köra som nattens All-in singel om All-in singel inte enbart innefattat ML-spel. Så Ö5,5 riktigt intressant! Brukar bli målglada matcher mellan dessa lag och allt annat än mycket mål är bara ren oflyt enligt mig.
 
Anaheim Ducks - Detroit Red Wings: Skippar spel här, kommentera om ni undrar kring mina tankar
 
Calgary Flames - St. Louis Blues:
 
Har haft feeling på Calgary hela dagen. Dom brukar spela fantasifull hockey på hemmaplan och efter deras lilla roadtrip med tre raka bortaförluster så borde det vända snart tycker jag. Blues är stabila i år men tror Flames är riktigt sugna på att komma in i vinnarspåret igen. Det är även jag med mina All-in singlar. Calgary blir nattens All-in singel. Jag vet att det låter vågat så förstår om ni inte ryggar. Jag kommer dock köra med mindre summa på All-in singeln inatt då jag vill hittat tillbaka till stabiliteten!
 
Colorado Avalanche - Vancouver Canucks: Skippar spel här, kommentera om ni undrar kring mina tankar
 
Winnipeg Jets - Tampa Bay Lightning:
 
Winnipeg ML 1,66 helt ok.
 
 
Intressanta spel:
 
Islanders-Florida Ö5,5 1,90
Rangers-Caps U5,5 1,58
Penguins-Flyers Ö5,5 1,63
Flyers ML 2,65 (Obs observera att jag spelar med låg insats på denna! Spelar med 1 unit)
Calgary ML 2,08
Winnipeg ML 1,66
 
Nattens All-in singel: Calgary ML
 
 
Både jag och Calgary vill hitta tillbaka in på vinnarspåret. Så varför inte Calgary? Gör jobbet nu och låt oss båda bli glada! Goo!!
 
Lycka till inatt! Nu jobbar vi in våra betts tillsammans!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: