nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

NHL-natt 28/3-2013

Kategori:Allmänt

 
Suttit och kollat igenom nattens matcher sjukt länge och har verkligen svårt att hitta något som känns bra för min del.. Har därför beslutat för att skippa All-in singel inatt. Tycker helt enkelt inte man ska spela bara för att spela. Utan har man ingen bra feeling en natt så kan man skippa spel eller köra mindre summor. Jag kommer dock köra lite intressanta spel, men inte med höga summor och skippar som sagt All-in singel. Nattens matcher:
 
Boston Bruins - Montreal Canadiens: Skippar denna, kommentera om ni undrar kring mina tankar
 
Minnesota Wild - Phoenix Coyotes:
 
Minnesota ML 1,60 helt ok. Riskabelt att Coyotes har 4 raka förluster och Wild 6 raka vinster... Kan sluta hursomhelst då. Annars hade jag lagt Wild som nattens All-in singel.
 
Calgary Flames - Colorado Avalanche:

Har svårt att få en feeling på något lag här. Funderade ett tag på att köra Calgary som nattens All-in singel men tvekat för mycket för att det ska kännas bra. Testar Ö5,5 1,95 istället.
 
San José Sharks - Anaheim Ducks:
 
Anaheim vågar jag inte röra i dagsläget. Stor chans att de är i svacka och att slå Sharks borta är svårt. Sharks ML 1,78 intressant.
 
 
Intressanta spel:
 
Minnesota ML 1,60
Calgary-Colorado Ö5,5 1,95
Sharks ML 1,78
 
Nattens All-in singel: Skippar inatt pga ingen bra känsla
 
 
Första natten på länge jag kan titta på NHL utan att sitta och vara nervös över att All-in singel ska gå in eller ej! Imorgon är det dock dags för All-in singel då jag redan i nu-läget vet vilket lag jag kommer köra... :)
 
Lycka till för er inatt om ni inte gör som jag och tar det lite lugnt! Så hörs vi imorgon och då kommer det bli mer spel, det kan jag lova. / peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: