nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

NHL-natt 29/3-2013

Kategori:Allmänt

 
Tio matcher inatt och ny bygger vi vidare på de två senaste dagarnas fina form. Jag bara förbereder inlägget och kommer uppdatera det senare med fler spel runt 20:00-tiden. Ville bland annat bara att ni skulle se vilket lag jag kör som nattens All-in singel, om ni ska rygga, så inte oddset minskar senare för då kan det bli ovärt... Har även en till All-in singel på G men den kommer upp senare. Hur jag tänker inatt:
 
Philadelphia Flyers - NY Islanders:
 
Flyers ML 1,66 nattens All-in singel. För mig ett av de enklaste valen denna säsongen. Islanders är ett lag som spelar offensivt och har mer problem defensivt. Alltså en offensiv spelstil. Lag som Flyers kan utnyttja detta väldigt bra. Flyers vet hur Islanders spelar och kommer få mycket ytor i kontringarna, vilket kommer leda till mål för Flyers del. Detta älskar Flyers. Var likadant emot Pittsburgh i förra årets playoff. Pittsburgh var ett offensivt lag som hade svårt att hålla koll på defensiven, och Flyers utnyttjade det i varje match. Inatt kommer Flyers utnyttja Islanders spelstil och ta en hemmavinst om inget ovanligt sker. Flyers Ö2,5 1,60 testas och även Ö5,5 1,80.
 
Pittsburgh Penguins - Winnipeg Jets:
 
Pittsburgh går för 14e raka och kan Winnipeg stoppa dom? För dåliga odds för att spela ML Pittsburgh enligt mig, men jag tror Pittsburgh tar detta ganska enkelt faktiskt. Jag rör dock inte matchen.
 
Toronto Maple Leafs - Carolina Hurricanes:
 
Carolina ML 2,15 intressant då Carolina brukar ha hyfsat lätt för Toronto. Enda frågetecknet är målvakten, då jag hört att både förste- och andremålvakten är skadade..
 
Florida Phanters - Buffalo Sabres: Skippar denna, kommentera om ni undrar kring mina tankar
 
Ottawa Senators - NY Rangers:
 
Ottawa ML 1,90 intressant, likaså U5,5 1,53. Ottawa fortsätter visa sig starka, trots skador. Ottawa är ett av NHLs bästa hemmalag och Silverberg har kommit igång. Har svårt att se att Rangers drar till Ottawa och vinner lika enkelt som borta emot Flyers. Detta kommer bli en jämn match med två bra målvakter, där hemmaplanen avgör för Ottawas del. Det är vad jag tror.
 
Nashville Predators - Phoenix Coyotes:
 
Nashville Ö2,5 1,75 testas.
 
St. Louis Blues - Los Angeles Kings: Skippar denna, kommentera om ni undrar kring mina tankar
 
Edmonton Oilers - Columbus Blue Jackets: Skippar denna, kommentera om ni undrar kring mina tankar
 
Vancouver Canucks - Colorado Avalanche: Skippar denna, kommentera om ni undrar kring mina tankar
 
San José Sharks - Detroit Red Wings:
 
Sharks varit starka på sistone. Visat upp bra spel och bra defensiv. Detroit också starka, men att möta Sharks borta är aldrig enkelt. Sharks ML 1,75 fina odds.
 
 
Intressanta spel:
 
Flyers ML 1,66
Flyers Ö2,5 1,60
Flyers-Islanders Ö5,5 1,80
Carolina ML 2,15 (liten insats)
Ottawa ML 1,90
Ottawa-Rangers U5,5 1,53
Nashville Ö2,5 1,75
Sharks ML 1,75
Home goals -2,5 1,88
 
Nattens All-in singel: Flyers ML
 
 
Flyers behöver en vinst! Ligger näst sist och fansen är missnöjda. Då ska väl ett av de lag Flyers har enklast för i NHL ge dom en enkel vinst? Får hoppas på det! Go Flyers!!!
 
Uppdaterar som sagt med fler spel, samt motiveringar senare runt 20:00! Hörs då!
 
Uppdateringen blev lite sen, då jag satt i en bil vid 20:00. Får be om ursäkt för det, men hoppas det är lugnt! Nu ska jag tagga NHL-natt. / Lycka till inatt så vinner vi pengar ihop!

Kommentarer

  • Tj säger:

    Ryggar dig på flyers, har också en riktigt bra känsla på dom

    Svar: Då jobbar vi in Flyers tillsammans inatt!
    nhlbetting.blogg.se

    2013-03-28 | 22:43:12

Kommentera inlägget här: