nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

NHL-natt 30/32013

Kategori:Allmänt

 
Hej vänner. Ny natt och nya tag. Det är fyra svåra matcher inatt. Har haft lite svårt att veta vad jag ska köra. Men har hittat lite intressanta spel som jag hoppas kommer sitta. Här är hur jag tänker:
 
Tampa Bay Lightning - New Jersey Devils:
 
Spelar Devils ML 1,96 som nattens All-in singel. Senast när Tampa mötte Buffalo hemma så spelade de inte alls bra tyckte jag. Trodde aldrig att Tampa skulle gå in som All-in singel den natten när jag såg spelet. Buffalo blev rånade på poäng och det var framförallt ett Tampa som gick ut och utnyttjade Buffalos misstag. Devils är ett bättre defensivt lag än Buffalo och kommer inte bjuda på samma ytor och misstag i kontringarna för Tampa, så jag tror därför att det blir svårare för Tampa att ta det här. Ö5,5 2,05 också intressant.
 
Chicago Blackhawks - Anaheim Ducks:
 
Anaheim är och förblir för mig ett mysterium tills vidare. Förstår inte hur de kan tappa allt, från att vara ett av de absolut bästa lagen i NHL. Chicago hemmastarka och Anaheims form är usel, så Chicago borde väl ta detta tycker jag. Gillar dock inte att Anaheim har fyra raka förluster och brukar ha enkelt för Chicago. Jag är även medveten om att Anaheim har en väldigt hög högstanivå. Jag testar U5,5 1,75 här istället för ML på något lag. 
 
Dallas Stars - Minnesota Wild:
 
Wild går som tåget. Radat upp sju raka vinster och de bjuder på underhållande hockey. Har svårt att se vad som kan stoppa dom. Men jag tror faktiskt det blir förlust för Wild inatt. En av anledningarna är att jag såg innan att Wild startar med Hackett i mål inatt. Dallas brukar även gilla att möta lag som Wild och Wild har sju raka vinster. Känner sig lite nöjda kanske och inte kommer ut och ger allt i början? Jag tycker Dallas ML 1,92 lockar, samt Dallas Ö2,5 1,98. Förstår dock om ni spelar Wild, med tanke på hur bra dom är just nu.
 
Calgary Flames - Columbus Blue Jackets:
 
Har svårt att hitta något lag att spela ML på här då jag tycker det är helt 50/50. Har dock en känsla på Ö5,5 2,05. Båda lagen kommer spela med inställningen ''vi är bättre'', vilket kommer leda till mycket öppna ytor och en offensiv hockey. När de möter lag som exempelvis Chicago spelar de mer defensivt för att de anser att det kommer behövas. Inatt kommer lagen gå ut med en offensiv inställning och därav kommer målen också komma. Det är mina tankar i alla fall, sen får man se hur det blir.
 
 
Intressanta spel:
 
Devils ML 1,96
Tampa-Devils Ö5,5 2,05
Chicago-Anaheim U5,5 1,75
Dallas ML 1,92 (lååååg instats! 1 unit)
Dallas Ö2,5 1,98
Calgary-Columbus Ö5,5 2,05

Nattens All-in singel: Devils ML
 
 
 
Kom igen nu Devils, visa varför ni låg etta ett tag i början av säsongen...!
 
Lycka till inatt och så hörs vi imorgon!

Kommentarer

  • Skador säger:

    Tror du fortfarande på devils med tanke på så många skador dem har? Tänker mest på Kovalchuk som är en rätt viktig spelare i Devils.

    Svar: Jo det är klart. Men jag har en känsla på Devils, trots skador, och hade svårt att hitta något annat spel som All-in singel inatt. Det var Devils ML eller skippa All-in singel som det stod mellan helt enkelt.
    Såhär tänker jag, till varför jag tar Devils: Devils brukar ha enkelt för Tampa. Samt, som jag nämnde innan, så övertygade inte Tampa senast på mig utan jag tyckte dom spelade mycket på flyt och Buffalo hade inte defensiven för att vara beredd på kontringarna och så vidare. Tror det blir annorlunda nu när det är Devils som är motståndet. Sen ser jag Brodeur som en matchvinnare, vilket jag inte ser Garon som.

    Men om du har bra feeling på Tampa, så spela dom för jag kan mycket väl ha fel. Kolla bara hur det gick med Flyers, kände mig väldigt övertygad på dom och ändå förlorade dom. Väljer du att rygga så önskar jag dig lycka till :)
    nhlbetting.blogg.se

    2013-03-29 | 20:18:40
  • svar säger:

    Okej.
    Blir att rygga dig på Devils med en mindre summa dock.
    Jo, Jag ryggade och såg matchen på Flyers igår och hade dem på en trippel så skulle gå plus en jävla massa om bara dom skulle hålla sin ledning, kan säga att jag blev lika sur som du blev då, haha!
    Lycka till för oss ikväll! :)

    Svar: Ah körde också på en mindre summa på Devils.
    Haha ah men det var pinsamt dåligt av dom. Men blir så ibland, det är som sagt NHL.

    Ah lycka till för oss! :)
    nhlbetting.blogg.se

    2013-03-29 | 20:32:38
  • kul... säger:

    Då förlorar man på straffar två kvällar irad på sina bets.. dem gör lika med 15 sek kvar, rolig tur man har. Gnatt

    Svar: Ah håller helt klart med. All-in singlarna har haft mycket otur på sistone. Först Chicago, sen Flyers och nu Devils...
    nhlbetting.blogg.se

    2013-03-30 | 03:20:22

Kommentera inlägget här: