nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

NHL-natt 31/3-2013

Kategori:Allmänt

 
Känns som kvällen kommer gå dåligt. Boston ligger under i skrivande stund, Pittsburgh bara två mål och Colorado-Nashville 0-0... Aja får hoppas på bättre natt. Är stressad, då jag ska iväg nu, så gör ett snabb inlägg ikväll. Blir inte lika mycket spel heller pga det. Men imorgon kommer allt bli som vanligt. Här är mina tankar:
 
Buffalo Sabres - Washington Capitals: Skippar
 
Montreal Canadiens - NY Rangers: Skippar
 
Ottawa Senators - Toronto Maple Leafs:
 
Ottawa ML 1,80
 
Florida Phanters - New Jersey Devils:
 
Devils ML 1,82
 
Minnesota Wild - Los Angeles Kings:
 
Wild nattens All-in singel. ML 1,88
 
Edmonton Oilers - Vancouver Canucks: Skippar
 
San José Sharks - Phoenix Coyotes:
 
U5,5 1,56
 
 
Intressanta spel:
 
Ottawa ML 1,80
Devils ML 1,82
Wild ML 1,88
Sharks-Phoenix U5,5 1,56

Nattens All-in singel: Wild ML
 
 
Jag hoppas att Wild hittar tillbaka till sin fina form direkt på hemmaplan emot Kings, där är dom starka!
 
Hörs imon ska iväg nu. Lycka till inatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: