nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

Ny dag, nya tag

Kategori:Allmänt

 
Efter all otur igår är det dags för revansch. Jag vill se det mesta gå in inatt! hehe. Här är nattens matcher:
 
NY Islanders - Florida Phanters (Obs börjar 22:05)
NY Rangers - Washington Capitals
Pittsburgh Penguins - Philadephia Flyers
Anaheim Ducks - Detroit Red Wings
Calgary Flames - St. Louis Blues
Colorado Avalanche - Vancouver Canucks
Winnipeg Jets - Tampa Bay Lightning
 
Era tankar kring matcherna? Mina tankar kommer upp senare runt 20:00.
 

Kommentarer

  • tj säger:

    Funderar på att spela ML Ducks tror dom är revansch sugna nu!

    Svar: Ah men de är lite 50/50 där alltså!
    nhlbetting.blogg.se

    2013-03-24 | 15:30:15
  • Roger säger:

    Kör nog bara mindre belopp ikväll men blir en kupong på följande.

    Islanders ML (förlorat 3 i rad)
    St Louis ML om Halak står.

    Kanske Anaheim ML... Sjukt osäker på den eftersom jag också blev bränd på den i fredags.

    Svar: Islanders tror jag med på. St Louis tror jag torskar inatt faktiskt, men man vet aldrig!
    Håller med om Anaheim, kommer inte våga röra den matchen!
    nhlbetting.blogg.se

    2013-03-24 | 17:11:25
  • vad tror ni? säger:

    tror ni på över 5.5mål i NY Islanders vs Florida?
    samt att pittsburghs 12 raka vinst kommer inatt?

    Svar: Hmm Ö5,5 låter helt klart intressant, fina odds med! :)
    Gillar oddset på Flyers, 2,85 ML...! Dock så lär väl Pittsburgh vinna...

    nhlbetting.blogg.se

    2013-03-24 | 18:59:35

Kommentera inlägget här: