nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

Obs ändring inför nattten

Kategori:Allmänt

Nattens All-in singlar: Toronto ML och Kings ML
 
Jag struntar i Kings som nattens All-in singel. Varför? Jo för att Colorado svek. Pinsamt dåligt av Colorado efter att spelat så bra emot bland annat Hawks dra på sig tre raka förluster. Varav två på hemmaplan. Sjukt besviken på Colorado ikväll... Kings har haft svårt för Sharks genom åren så jag anser att Toronto är ett bättre val att ta som nattens enda All-in singel i detta läge. Vill inte riskera att förlora för mycket pengar på en kväll/natt. Hade Colorado vunnit hade jag kunnat tänka mig ha kvar Kings men skippar som sagt det nu.
 
Annars bra kväll. Typiskt att ungefär alla mina tips går in förutom All-in singeln, sjukt surt. Ö/U spelet gick bra i Boston. Pittsburgh och Ottawa vann. Bara Washington som förlorade av mina tips men jag skrev att det var ren chansning så känns inte så farligt. Ah, sen har vi ju Colorado också, kvällens besvikelse...

Ville bara meddela detta till er att jag ändrade!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: