nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

Pinsamma Colorado

Kategori:Allmänt

Sitter uppe och kollar matchen och har bara ett ord att säga efter första perioden: Pinsamt Colorado,
 
Vart tog det fina hemma-spelet vägen som visades upp för några veckor sedan? Laget verkar vara helt off ju, Aja Dallas kommer att vinna denna match om spelet fortsätter se ut såhär. Surt trodde verkligen på Colorado inatt. 3-0 Dallas och jag går och lägger mig istället. Sjukt sur på Colorado just nu...!

Kommentarer

  • Mio säger:

    Haha, vad skönt att dem vände det!

    Hur såg Dallas ut? Funtar på Kings ikväll. Jobbigt för Dallas moral att torska en "klar" match i den tredje perioden och behöva åka från Colorado till Los Angeles med det i bagaget.

    Kings däremot har sin tredje raka hemmamatch och känns utvilade. Lite varning bara på att de har en bra streak och då är man alltid lite orolig, förhoppningsvis har de fått in en vinnarmentaliet i laget dock.

    Svar: Ja det var riktigt härligt! Hmm tyckte båda lagen var dåliga egentligen. Tycker Dallas kedja med Jagr i spetsen var vass dock. Första perioden helt ok av Dallas, sen andra gick dom ned i tempo. Släppte till o med in mål i PP... Målvakten spelade bra med av det jag såg, framförallt i första. Kan inte uttala mig om tredje perioden, om det var Colorado som spelade bra eller Dallas som spelade dåligt, då jag gick och la mig vid 2-3 för tänkte ''nu börjar det igen'' haha.

    Kings borde ta det tycker man. Men man ska komma ihåg som du sa, streaken, samt att Dallas slagit Kings borta tidigare denna säsong.
    nhlbetting.blogg.se

    2013-03-21 | 08:24:48
  • Livet säger:

    Skön vändning =)

    Svar: Eller hur! :)
    nhlbetting.blogg.se

    2013-03-21 | 09:21:02

Kommentera inlägget här: