nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

Pinsamt Hawks och Ducks...

Kategori:Allmänt

 
Natten gick faktiskt rätt okej, om bara All-in singlarna hade gått in... Då hade antagligen 8/9 spel suttit. Istället sviker All-in singlarna och pga detta går även home teams -1,5 åt helvete och bara 5/9 spel sitter. Nej jag luktar svacka på All-in singlarna. Gillar inte det jag ser. 2/7 senaste har suttit...
 
Jag är faktiskt hur besviken som helst på denna natt. Varken Boston, Nashville eller Ottawa vinner med mycket mål så home teams kunde dragit ifrån. Boston har ännu en match emot Toronto där, trots hur mycket skott och spelövertag som helst, var nära att förlora men det löste upp det till slut. Lite av nattens räddning iaf...
 
När natten började kändes den sjukt bra och det kändes som om natten skulle bli bästa på länge pga att allt gick in i dom tidigare matcherna. Ottawa vinner, Boston vinner o gör ö2,5, Nashville vinner o ö2,5. Chicago ledde och ja, allt kändes bra. Sen bara vänder allt...  Både Chicago och Anaheim sviker... Suck.
 
Hawks utvilade och släpper in fem mål emot bortasvaga Kings. 3-3 målet för Kings kom 19:59 i andra perioden, samt 5-4 målet i sista minuterna i tredje. Pinsamt Hawks, pinsamt.
 
Anaheim vinner först 13 raka hemma. Nu har dom förlorat tre raka. Låter Sharks ta ledning 3-0 och kämpar för att komma ifatt men aldrig riktigt nära. Pinsamt Anaheim, pinsamt.
 
 
Nya tag inför natten. Tycker det känns som om jag är påväg in i en svacka så kommer inte spela jätte mycket inatt och inte med höga insatser. Här är nattens matcher:
 
Carolina Hurricanes - Winnipeg Jets
Pittsburgh Penguins - Montreal Canadiens
Toronto Maple Leafs - Florida Phanters
Washington Capitals - NY Islanders
Philadephia Flyers - NY Rangers
Tampa Bay Lightning - Buffalo Sabres
St Louis Blues - Edmonton Oilers
Chicago Blackhawks - Calgary Flames
Vancouver Canucks - Columbus Blue Jackets
 
Inlägg kommer senare. Nu ska jag sörja klart natten... / hörs!
 

Kommentarer

  • Tj säger:

    Asså det finns ju inte att både Hawks och ducks förlorar, nya tag inatt!

    Svar: eller hur, det är pinsamt dåligt av dom...!
    nhlbetting.blogg.se

    2013-03-26 | 16:47:15

Kommentera inlägget här: