nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

Riktigt fin natt!

Kategori:Allmänt

 

Natten var ''Good''

 

 

Intressanta spel:

Devils ML - 1,88 (Flyers ligger på 1,9, jag förstår er om ni kör det med tanke på Devils dåliga form. Men jag tror och hoppas att Devils defensiv kommer att störa Flyers)
Devils-Flyers Ö5,5 - 2,00 (Kommer gå in sålänge Hedberg och Bryzgalov fortsätter i samma stil, men lite 50/50 på denna)
Montreal Ö2,5 mål - 1,75
Montreal-OttawaU4,5 - 2,10 (Obs liten insats...)

 

Inatt är det mycket spel att lösa, skriv hur ni tror i kommentarsfältet så kommer jag upp med mina egna tankar lite senare!

Kommentarer

  • Tj säger:

    Jag tror på Boston, kings och Wild inatt :)

    2013-03-14 | 12:53:59

Kommentera inlägget här: