nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

Sämsta tippen på länge!

Kategori:Allmänt

 
Har bara ett ord att säga. Besviken. Kvällen som började så bra med Ottawa ML, sen gick det bara utför. Två raka All-in singlar som misslyckades. Bara 4/10 intressanta spel gick in. Visst Blues är kvar, men spelar ingen roll hur det går där. Kommer fortfarande vara besviken. Men visst, efter ett antal nätter där allt gått bra så brukar en natt komma där allt går åt helvete. I ett sånt här läge gäller det att försöka hitta tillbaka direkt och inte hamna i svacka. Men tror det löser sig redan imon. Känns bara som om jag hade sjukt mycket otur denna gång. 
 
Först Kings nollade hemma liksom. Kings blir nollade två raka hemmamatcher det finns ju inte ens! Såg någon Boston matchen? Helt SJUKT att Toronto höll ut. Boston spelade mycket bättre och borde vunnit matchen. Minnesota Ö2,5 borde gått in. Devils Ö2,5 borde gått in. Nja hade helt enkelt inte det riktigta flytet med mig idag. Tråkigt men sant. Hoppas inte ni ryggade med allt för mycket bara...
 
 
Jag hoppas att det bara är jag som har ett face som den röda gubben inatt och att alla andra vunnit på sina spel och är glada.
 
En besviken NHL-bettare ska sova av sig hemska natten. / hörs imorgon mina vänner!

Kommentarer

  • Lelle säger:

    Otur, men det vänder vi ikväll!

    Svar: Ja jag hoppas det!
    nhlbetting.blogg.se

    2013-03-24 | 10:11:03
  • Lelle säger:

    Otur, men det vänder vi ikväll!

    2013-03-24 | 10:24:20

Kommentera inlägget här: