nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

Sjukaste natten på länge

Kategori:Allmänt

 
Trots mycket resultat man inte förväntat sig så lyckades jag hålla mig undan från de matcherna och sätta 4/6 spel jag körde. Jag hade även riktigt mycket tur med vissa grejer inatt. Måste bara dela med mig av min tur samt lite sjuka resultat osv:
 
1. Vem trodde att både Florida och Buffalo skulle vinna borta emot Montreal och Carolina samma natt? Själv spelade jag ej på dessa matcher så jag drabbades inte, men ändå galet.
2. U5,5 på Devils-Rangers kändes helt kört efter första perioden. Stod 2-2. Ändå på något galet sätt så går mitt underspel in, då matchen slutar 3-2, trodde jag aldrig!
3. Pittsburgh-Washington som oftast målrika matcher, och denna gång så blir det bara inte mål trots alla chanser. Lider verkligen med de personer som lagt Ö2,5 Pittsburgh när Crosby skjuter stolpe i öppen kasse sista sekunderna...
4. Nashville förlorar borta emot Columbus och det var sista gången denna säsong som jag spelar Nashville på bortaspel. Dom har helt enkelt svikit mig för mycket nu. Hemmaspel går fortfarande att spela på, men inte bortaspelet. 
5. Men det sjukaste av allt är ändå detta. Jag inväntade Rask om han skulle starta eller ej. Kvart i ett går jag in på Unibet för att lägga Boston som All-in singel och matchen finns inte kvar där, trots att den börjar klockan ett...! Jag blev hur sur som helst. Senare går jag in och lägger Vancouver också, där oddset ökat från 1,74-1,82...! Så Vancouver blev enda All-in singeln pga detta, trots att jag hade lagt Boston om jag bara fått chansen. Sedan så vinner Vancouver 3-2 och Kings får in Ö2,5 mål med ett resultat som också slutade 3-2. Dessa två resultat räddade natten och det kanske finns en spelgud iaf som vakar över en. haha...
 
 
En väldigt konstig och galen NHL-natt för min del
 
Nya matcher inatt. Och äntligen inte lika många. Har en mycket bättre känsla på denna natten med än igår. Kan redan nu se lite hur jag kommer att spela. Här är matcherna:
 
Toronto Maple Leafs - Tampa Bay Lightning
Detroit Red Wings -  Minnesota Wild
Colorado Avalanche - Dallas Stars
Edmonton Oilers - San José Sharks
Anaheim Ducks - Chicago Blackhawks
 
Inlägg kommer senare angående nattens matcher, under tiden: era tankar?
 

Kommentarer

  • Mio säger:

    Grymt spelat!

    Boomade Carolina, 4 lax. Störande som fan.

    Skönt att Kings satt iallafall. Chansat lite och spelat Colorado på hemmais idag, känns dock sådär.

    Svar: Tack!
    Förstår det. Tungt som fan. Men vad höll Carolina på med..

    Tycker jag är ett bra spel. Funderar på köra Colorado som All-in singel inatt nämligen :)
    nhlbetting.blogg.se

    2013-03-20 | 12:53:05
  • Mio säger:

    Nice, då känns det lite bättre. Satt och velade mellan den och Edmonton, men sharks känns lite farliga.

    2013-03-20 | 13:56:49

Kommentera inlägget här: