nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

Sjukt besviken på natten

Kategori:Allmänt

 
Colorado sviker, Toronto hämtar upp 1-4 till 4-4 för att sedan förlora på straffar.. Kings och Ö/U spelet gick ok men inte mycket mer. Florida är verkligen sämst, la aldrig på dom men tycker bara det är konstigt att dom inte ens vinner hemma emot Islanders, nu har dom 4 raka förluster.

Man tar bort Kings från nattens All-in singel och valde Toronto istället. Känns som hela kvällen/natten bestod av felval från min sida och mycket otur, hade inte det där lilla extra med mig. Och som jag sagt förut, sitter inte All-in singlarna går jag minus, sitter dom så går jag plus. Denna gång satt 0/2 stycken...
 
 
I ett sånt här läge får man ta det lugnt och hoppas det vänder. Det är ingen anledning att få panik än mina vänner. Får hoppas det vänder inatt!
 
Två matcher ikväll:
 
Pittsburgh Penguins - Boston Bruins:
Ottawa Senators - Winnipeg Jets:
 
Era tankar angående matcherna? Kommer upp med spel sen.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: