nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

Tack Calgary!!!

Kategori:Allmänt

 
Tack och lov att Calgary vann. Riktigt skönt att Calgary löste det och räddade natten för mig. Huvudsaken är att All-in singeln går in. Så är det alltid! Var orolig där ett tag efter att Blues hämtade upp 0-2 till 2-2... Blues spelade bättre i matchen tyckte jag. Men efter gårdagens All-in singel på Bruins som spelade mycket bättre men ändå förlorade så tycker jag att jag förtjänade detta.
 
 
Jag får tacka bland annat Kiprusoff, Calgarys målvakt, för vinsten.
 
God natt och hoppas det gick bra för er mina vänner!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: