nhlbetting.blogg.se

På denna blogg delar jag med mig av mina erfarenheter vad gäller nhl bettande. Detta har länge varit en stor hobby och efter en mycket lyckad säsong vill jag nu dela med mig av mina tips.

Tack Minnesota

Kategori:Allmänt

 
Efter en kväll med 4/4 fel och en natt som började riktigt dåligt så lyckades Minnesota (All-in singeln) vända 1-3 underläge och det räddade natten från totalt fiasko! Så får väl tacka Minnesota för det. U5,5 på Sharks-Detroit gick med in, så natten gick lite bättre än kvällen med 2/4 rätt, där en av de är All-in singlarna. Så gick plus på natten i alla fall.
 
Inatt är det bara fem matcher, där en spelas ikväll:
 
Detroit Red Wings - Chicago Blackhawks (Start klockan 18:35)
Columbus Blue Jackets - Anaheim Ducks
Dallas Stars - Los Angeles Kings
Philadelphia Flyers - Washington Capitals
Buffalo Sabres - Boston Bruins
 
 
 
 
Era tankar? Kommer med inlägg senare!

Kommentarer

  • tj säger:

    det är bra odds på Hawks ikväll, jag spelar nog ML Chicago och hoppas på det bästa. (bettar med hjärtat)

    Svar: Lycka till :)
    nhlbetting.blogg.se

    2013-03-31 | 14:44:10

Kommentera inlägget här: